Klachten en bemiddeling

Bij Blijsteen.nl is het blij maken van onze klanten een van onze hoogste doelen. Blije klanten, dat is wat het hebben van een webwinkel leuk maakt! Het kan echter altijd voorkomen dat er iets toch niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten in dat geval altijd eerst bij ons kenbaar te maken. Dit kan door te mailen naar info@morgiana.nl, via onze contactpagina of onze Instagram. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Dit kan via de volgende link https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Aanvullend is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.